lørdag 31. mars 2012

Vente, vente og vente litt til...

Når man venter på noe godt, venter man ikke forgjeves sies det. Men når man allerede venter på en stor ting -i dette tilfellet en baby- begynner det å skorte på tålmodigheten!

Det jeg venter på nå er tapet. Fra Retrovilla. Jeg og Monika slo oss sammen for å spare litt på frakten. Regn med mange tapetinnlegg hos oss fremover;)

Dette er planen; 

denne fine tapeten skal jeg ha på toppen av teaknattbordet mitt,



og denne søte barnetapeten skal et eller annet sted på knerten sitt rom.

Gleder meg til de endelig er i hus!

11 kommentarer:

  1. Herlige tapeter!
    Gleder meg til å se resultat!!

    SvarSlett
  2. Søt barnetapet :-) Blir spennende å se hva den skal dekorere :-)

    SvarSlett
  3. Hei vennen!!

    Herlig tapeten- den har jo jeg i stua ;)
    ..har den også på nattbordet, sikringsskapet
    og på et lite teakbord.. :) I love it!!

    Her har jeg, mannen, og alle 3 ungene tatt husvasken.
    Er vel ikke helt ferdig, men når blir man vel egentlig det? ;)
    Skal på sykkeltur litt senere.. Herlig!

    Ønsker deg en finfin påske!

    Stor klem fra Ida
    :)

    SvarSlett
  4. Nydelig tapet!

    Retrovilla har så mye utrolig mye fint.
    Jeg hamstret i høst når jeg var innom i Køben.
    Hadde noen planer i forb med ReVinyl som ikke ble noe av,
    så nå har jeg i alle fall nok tapet til å stæsje opp nyhuset ;)

    Den som venter på noe godt...
    Ja, jeg vet. Det er lettere sagt enn gjor ;)
    Beibien altså..hehe

    Fin påske te dæ! :)
    Siw

    SvarSlett
  5. Flotte tapeter. Retrovilla har mye fin.
    Følg nå legenes råd om å ta det litt rolig.
    Bruk ventetiden til koselige ting.
    Klem fra Drude

    SvarSlett
  6. Fine tapeter! Har også handlet derifra, så mye fint at det er vanskelig å velge:)
    God lørdag!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  7. Ikke alltid like enkelt å holde seg under 200-kroners grensa og spesielt umulig med dyr tapet så ikke dumt med litt samarbeid. Utrolig flotte begge tapetene var, likte spesielt godt den blåblomstrede:)
    Fant siden din på Familieverden og fant mye jeg likte så la meg likesågodt til som følger;D

    Ha en finfin lørdagskveld og start på påsken!

    SvarSlett
  8. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sies det. Vi får krysse fingrene for at det stemmer for her var det flotte tapeter :)

    Jeg har en liten påske give-away på bloggen om du vil være med i trekningen :)

    SvarSlett
  9. Åå, så skjønne tapeter! Håper de dukker opp snart da;-)
    ..og at formen din er bedre:)

    God påske til deg og gutta!:-))

    Klem fra Charlotte

    SvarSlett
  10. Thats very sweet and lovely tapetinnlegg

    hugs Conny

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails