lørdag 3. mars 2012

Pappeske-makeover

Jeg har fått en ny dille!
Pappeske-makeover! 




Den øverste esken har det vært en vase i, mens de to andre er fra Ikea og ser egentlig slik ut:

Jeg har klippet av kantene på lokket og teipet det fast på baksiden. Jeg trodde jeg kunne bruke tapetrester til dette prosjektet, men det går faktisk med en del papir. Du bør ihvertfall ha 1 meter (avhengig av størrelsen på boksen, selvfølgelig). Istedet for å lime på papiret, har jeg festet det med tape på innsiden og undersiden.

TIPS!
Namaste med bloggen Kreativ&Impulsiv har laget et innlegg der hun viser trinn for trinn hvordan du kan lage en boks helt fra bunnen av - se det her.


Lillegutt hadde veldig lyst på en boks han også, og ble fornøyd da han fikk en med sjørøvere på:) 



Ha en fortsatt fin lørdag:)

9 kommentarer:

  1. Det har du virkelig gjort godt-Hold op hvor er de blevet fine-tillykke med dem:)

    SvarSlett
  2. Så fine! Takk for herlig inspirasjon :)

    SvarSlett
  3. ...den retrovilla tapeten der er så fantastisk!!!
    Heldig du som har den, for den er utgått på retrovilla.
    SUPER fine esker.. Så dekorative og flotte å se på :)

    SvarSlett
  4. Så flotte boksene ble! Elsker bokser, og syntes de er geniale på barnerommene :) Tapet giveaway inne hos meg, om du vil være med!

    SvarSlett
  5. Så smukke æsker, dem kan du være stolt af!

    SvarSlett
  6. Haha! Ibland får man sån där dille på något och då går det helt enkelt inte att sluta. :-)
    Askarna blir hur fina som helst och jag är säker på att du kommer hitta bra användningsområden för dom alla.

    Ha en härlig lördagkväll!

    SvarSlett
  7. Eskene ble kjempefine!!! Så lurt det var å klippe av kantene på lokket, det ble veldig, veldig fint! Takk for supert tips! Klem fra Anne

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails