tirsdag 15. november 2011

Langt om lenge....

I dag måtte jeg ta et dypdykk i arkivet og sjekke når jeg sist skrev om disse bestemorsrutene. Det viser seg at det er omtrent 9 måneder siden jeg klaget over manglede motivasjon for å hekle de sammen. 
Det er flaut å si at det er tatt meg så lang tid å få gjort det, men jeg er ihvertfall strålende fornøyd med at jeg nå har et flunkende nytt (og selvheklet) teppe, istedet for 24 ruter som man i grunnen ikke får gjort noe særlig spennende med;) 









Som dere ser er Amerika-kofferten er i bruk:) 
I den har vi all duploen til lillegutt. Fineste lego-oppbevaringen jeg kan tenke meg!


Ha en fin og produktiv dag:)
(eller sleng deg på sofaen - det er lov det også!)

21 kommentarer:

  1. Grattis :) Veldig fint. Og ikke minst stort. Jeg orket bare å lage et lite babyteppe :)
    Jeg har masse jeg skulle gjort nå mens Mathilden sover, men her sitter jeg plutselig igjen gitt og surfer...

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært :) Dette er jo et stort prosjekt , så da er det lov å bruke litt tid på det ;) Likte de duse fargene du har brukt . Og den kofferten var så artig med de originale merkelappene på syns jeg :)

    Klem fra Janne som surfer i sofaen ;)

    SvarSlett
  3. nydelige farger...
    for et arbeid dette teppet måtte være. stum av beundring.
    klem TOVE

    SvarSlett
  4. wow:)
    jeg kan ikke hekle,
    så jeg er også stum av beundring!
    så gøy å ha…
    fin dag til deg i solen også!!

    SvarSlett
  5. Det var utruleg fint, så godt at du hadde tålmod til å hekle dei saman :) Eg har sjølv aaaaltfor mange bestemorsruter liggjande her og der. Kanskje, kanskje vert det noko til slutt ;)
    Fantastisk amerikakoffert! :)
    Og så fin papirpynt du har laga i forrige innlegg - det gav inspirasjon. Tusen takk :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  6. Så utrolig fint det ble! Jeg vet alt om det å ikke fullføre/bruke en evighet på ting - så i mine øyne var ikke dette så verst tid på å hekle teppe :) Veldig fin papirpynt i forrigeinnlegg ja!

    SvarSlett
  7. Flott teppe, i nydelige farger,lov å være godt fornøyd med deg selv, en riktig Flinkis :O)

    Ha en fin dag.
    Linda

    SvarSlett
  8. Wow, så flott teppe!! Nydelige farger:)

    SvarSlett
  9. Milde måne, for et prosjekt! Nydelig ble det, så flink og ikke minst tålmodig du må være.
    Hva blir neste prosjekt?

    SvarSlett
  10. Selv om det tok sin tid så var det nok verdt det -ser helt nydelig ut :-)

    SvarSlett
  11. Ting tar tid. Det gjelder flere :) Men resulatet ble kjempebra da!

    SvarSlett
  12. Sikke et flot tæppe og meget fine farver - har selv et eller flere projekter liggende i kælderen, der mangler firkanter eller at blive hæklet sammen, så jeg ved lige, hvad du mener...Dejligt at se et tæppe, der er blevet færdigt :o)

    SvarSlett
  13. WOW så snyggt! Önskar att jag kunde virka...

    SvarSlett
  14. Guri malla for et fantastisk hekleteppe! Jeg er overimponert! :-)

    SvarSlett
  15. Utrulig lekkert teppe! Eg får skikkelig lyst til å lære meg å hekle når eg ser alt det fine de hekledamer får til!

    SvarSlett
  16. Eg har forøvrig handarbeidsprosjekt som har ligge waay lengre enn ni månader altså... :P

    SvarSlett
  17. knallkult! Liker de spreke fargene!

    SvarSlett
  18. Skjønner godt at det har tatt så lang tid jeg, har vært der selv ;) Nå er jeg igang med et nytt, enklere, hekleprosjekt. Det må være ferdig til jul. Såeh, no procrastination here!!! ;)

    SvarSlett
  19. What a lovely blanket. You can be proud to show that off, even if took 9 months to complete. I have the envy to learn to crochet and will try to do that soon enough. Well done to finish this project. What will you crochet next?

    SvarSlett
  20. Så flink du har vært....et flott teppe ble det..og i en herlig fargekobinasjon:)

    Ha en fortsatt fin uke
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  21. Så utrolig fint det ble! Bra jobba :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails