lørdag 1. oktober 2011

Mannens supre idé


Jeg er ikke så glad i svart i interiøret. Jeg synes det er kjempefint hos andre, som for eksempel hos Den gode feen og Fjeldborg, men jeg får det ikke til å funke hos meg. Derfor har jeg lenge gremmet meg over både tven og de store svarte høytalerne våre. 
Det var da mannen plutselig kom med et fantastisk (og noe overraskende) forslag; 
hva med å trekke høytalerne med stoff?


Nå har vi retrohøytalere:)
Noen synes kanskje dette er å ta helt av - men jeg LIKER!


Hva tror dere? Har mannen blitt en smule preget av sin bloggekone?


Over tven har vi tallerken hylla som jeg fikk for 25 kr på loppis. 
Der har vi de sist kjøpte bladene våre. Ok, jeg ser det er dårlig med manneblader her nå, men det er heeelt tilfeldig!





Dette bildet kommer snart opp på veggen inni tv-kroken. Det er fra en gammel ødelagt barnebok. 
Jeg synes det er så søtt:)



Ha en fin og varm helg:)

9 kommentarer:

  1. helt klart de fineste høytalerne jeg har sett. jeg liker det så absolutt!! flink mann. hihi

    SvarSlett
  2. He he, ja tror han må være en smule påvirka av deg, ja. :-)

    SvarSlett
  3. Hehe, bittebittelitt påverka kanskje ja ;)

    Og nydeleg blad frå barneboka, trur eg må leite etter noko sånt neste gong eg er på loppis. I dag var det berre K-A-O-S på Gjennestad, eg fann ingenting (kjøpte nokre barnebøker og ei pølse i lompe) og orka ikkje trenge meg fram for å sjå etter noko.

    SvarSlett
  4. Så tøft !! Dette likte jeg kjempegodt :) Ja er det ikke rart hvordan man påvirker hverandre ;) Har en mann som har begynt å digge retro jeg også ( hi hi ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. ha ha ha - genialt!
    påvirket: JA;)
    ha en fin kveld!
    klem

    SvarSlett
  6. for en fin ide:) sliter også litt med TV-hjørnet, vårt er ganske likt deres, så kanskje det var en ide!

    SvarSlett
  7. i love it, what a wonderful idea!

    SvarSlett
  8. Super ide! Så kan man da godt leve med så store højtalere :o)

    SvarSlett
  9. ja, han hadde nok ikke kommet på det av seg selv!
    kjempelurt, og kjempekult!!

    likte godt komoden ovenfor her og, så fin med tapet på toppen!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails