torsdag 1. september 2011

Happy happy!






Ja, jeg blir rett og slett happy happy av disse papirballongene fra Minimega.
Klikket meg raskt inn i nettbutikken etter å ha sett et innlegg hos denne damen. 
Dekorpapir har jeg også skaffet meg, men det får jeg vise senere - har nemlig noen lure planer;)


Hvor papirballongene skal henge, er jeg ikke sikker på enda. 
I stuapåkjøkkenetpåbarnerommetpågjesterommet for eksempel? ;)
Uansett hvor de havner, kommer de nok til å pynte fint opp:)


Ha en glad torsdag:)



11 kommentarer:

  1. superfine! håper på bilde når du har hengt dem opp :)

    SvarSlett
  2. for noen nydelige papirballonger. forstår godt at de gjør deg glad. må så absolutt sjekke ut den nettsiden...

    SvarSlett
  3. Jeg skjønner hvorfor du blir glade av de! Syns forøvrig at du har hyggelig blogg :)

    SvarSlett
  4. de er flotte - vil også gerne se billeder :)

    SvarSlett
  5. jeg blir også happy! fiiiiiiine!!!

    SvarSlett
  6. Sendte deg en epost igår, men sendte på nytt nå så håper jeg den kommer fram ;)

    SvarSlett
  7. Superfine!! Dei står høgt på ønskelista mi òg...;-)

    fin dag til deg!

    SvarSlett
  8. Dei var knallfine! Trur eg nøyer meg med Martha Steward sin variant om eg får ånda over meg. Ho har laga nokre fine "papirblomar" som kan sveve over kjøkkenbordet;

    http://www.marthastewart.com/274777/paper-flowers#/279986

    SvarSlett
  9. Åh, nej! Nu hvor jeg har set dine balloner (no pun intended!!), bliver jeg jo også nødt til at have mig en enkelt eller tre. De ser så lækre ud og gør måske den kommende tid med mørke, mørke og mørke lidt mere spiselig og farverig.

    Tak for link:)

    KRAM
    Lis

    SvarSlett
  10. De ser bare søde/flotte/sjove ud.

    Husk at tage billede, når de hænger oppe

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails