søndag 31. juli 2011

"Nye" uteputer

Uteputene våre kjøpte jeg for 7 år siden. De 5 siste årene har de ligget i boden, i og med vi ikke har hatt balkong. Nå var det tid med litt fornyelse synes jeg.



 Uteputene er nå lilla:)
Mannen synes det går mye i lilla og grønt om dagen, og det har han kanskje rett i. Men som jeg påpekte; han bruker jo masse blått. Blå jakke, blå sko, blå lue, blå t-skjorte, han kikker opp på en blå himmel og fisker i blått vann...! Snakk om å være opphengt i én farge liksom!! ;)



Peace-stoffet passer jo godt i disse dager...dessverre...
Fra Stof2000.



 Stoff fra Stoff & Stil og gaskluter fra Småfolk






























Putetrekk av retrostoff. Det til høyre fulgte med i denne stoffpakken.





Heldigvis får vi brukt uteputene våre mye nå! Det ser ut til at regnet har stoppet for en stund og alt vi kan se er   sol sol sol:)

10 kommentarer:

  1. Nydeligste putene, du er jo bare så kreativ;) ha en fin uke som kommer hilsen Wilhelmines blogg

    SvarSlett
  2. Så fine de er :)
    jeg elsker lilla selv, og det er mye av det i heimen :)

    SvarSlett
  3. herliger farger på putene dine!

    SvarSlett
  4. Gode å sitte på var de òg ;)

    SvarSlett
  5. Så utruleg fine! Sånne som ein blir glad av :-)

    SvarSlett
  6. Wow!! Mildt sagt KNALLfine! :D

    SvarSlett
  7. så nydelige puter!!
    slike skulle jeg gjerne hatt ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails