mandag 6. juni 2011

Det regner ute

...men inne er det bare sol og blomster:)

Det er en ting som er fint med å flytte ut av storbyen; jeg kommer alltid hjem med en bukett markblomster etter trilleturen:) Tenk så mange penger jeg kommer til å spare, nå som jeg ikke må kjøpe blomster lenger...;)



 Jeg er i gang med å ødelegge "Floraen i farger". Forhåpentligvis får jeg snart tid til å lage en liten girlander av disse. Jeg har ikke helt bestemt meg for om den skal henge på gjesterommet eller på stua.



Jeg er så fornøyd med sitteputene fra House Doctor. Nå er baken klar for lange, koslige (og kanskje til og med romantiske!) middager ved kjøkkenbordet:) Jeg bestilte putene her.



Håper det er sol der du er:)

5 kommentarer:

  1. oi! Gleder meg til å se den girlanderen! Ja, markblomster er fint! Hadde jeg giftet meg på sommeren, ville jeg nok valgt markblomsterbukett!

    Fin ny uke til deg!

    SvarSlett
  2. Så fint :-) De putene fra House Doctor var innmari søte!

    Ha en fin kveld :-)
    Mollie

    SvarSlett
  3. Herlig, sommerlig innlegg :)
    Og jeg er helt enig, det er så flott å kunne gå ut og plukke blomster!!! Helt gratis!!!

    SvarSlett
  4. Ja, de putene er nydelige...
    Og det er markblomster også, bare så dumt at jeg er så allergisk!
    Nyt de du som kan... :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. ja det er deilig å ta 'solen' inn<3
    håper regnet gir seg utover dagen...
    håper du trives i det nye huset og på 'landet';-))))
    klem fra Tone

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails