onsdag 18. mai 2011

Svært så begavet, del 2!

Skulle nesten tro jeg hadde bursdag, så mye koselig oppmerksomhet jeg får for tida! Her er det min gode venninne Monika som har vært på ferde!



Nå som vår familie på 3 flytter hjemover, blir vi nesten naboer
 - og det gleder jeg meg til! :)


Men når man flytter er det alltids noen man må dra ifra også, blant annet søteste Kristin. Hun sendte meg denne sjokoladen i posten da jeg var litt nedfor! Ikke barebare å skulle flytte bort fra slike venner, det gleder jeg meg ikke til i det hele tatt...:(


Takk snuppene mine:)
Jeg setter uendelig pris på at dere tenker på meg!


Nå er det tid for å lete frem familiebilder. Det er forming som står på programmet i barnehagen i morra og lillegutt og de andre små skal lage hvert sitt hus. Og i huset skal det bo folk - derfor familiebilder. Gleder meg til å se resultatet:)

Ha en avslappende kveld:)

5 kommentarer:

  1. Koselig med fine gaver fra gode venner!! :) Slikt familiehus har Eskil laga og, men han hadde med et kamera fra barnehagen og var fotograf sjøl;) Tok bilder av oss, katten og huset! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. MmMMM den sjokoladen så kjempegod ut:) Så koselig med snille venner som kommer med gaver:)

    Håper nasjonaldagen var super:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. Så fine gaver! Gulfargen på godis-skålen var nydelig!
    Det er sikkert ikke barebare å "begynne på nytt"..Man møter mange flotte mennesker underveis<3 Da er det bra at telefonen er oppfunnet;)
    Klem

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å få deg "hjem" vennen! Håper og tror du kommer til å trives her etterhvert, selv om det blir en overgang fra levende Oslo. Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails