mandag 2. mai 2011

Muffins til folket!


Du liker ikke barn, har ikke barn og er heller ikke barnslig.
Du er ikke interessert i å spise garn,
men du syr kanskje?




Hekla muffins blir fin-fine nåleputer, bare så du vet det!
Og oppskriften finner du her:)

(Bare husk at oppskriften og muffinsene du lager ut i fra den ikke kan videreselges!)


Jeg trekker vinnerne av giveawayen i morra! Litt sliten i kveld nemlig, har både vært på jobbintervju og har malt masse i huset vårt. Og i morra blir det nytt jobbintervju og enda mere maling!
Gleder meg allerede;)



God natt:)


8 kommentarer:

  1. Jeg har barn, er barnslig, liker barn, men hekler ikke. Morro lell ;)

    Så spennende med jobbintervjuer da...betyr så mye hvor man havner...man er jo der så stor del av dagen. Lykke til!

    Fin fin uke te dæ! :) Klæm

    SvarSlett
  2. Lykke til med både overstått og kommende intervju. Snuppa her i huset elsker muffinsene sine, de blir flittig brukt :) -ikke til nåleputer altså, men jeg skal jammen låne en av dem til knappenåler hvis jeg noengang får satt meg ved symaskinen igjen ;) *♥*

    SvarSlett
  3. nyyydelig:D jeg lurer alltid på hvilket garn du bruker jeg, for det skinner så fint:D

    SvarSlett
  4. Tak for rigtig fin opskrift, der er ikke noget som hæklede muffins :o)

    Kh. Jill

    SvarSlett
  5. Tusen takk for fin oppskrift=) Jeg har linket til deg på bloggen min!

    SvarSlett
  6. Jeg har brukt Drops muscat! Det er som du sier et veldig fint skinn i det og fine farger å velge mellom, men jeg synes tråden deler seg litt for lett, hvis du skjønner hva jeg mener med det!

    SvarSlett
  7. Hei :) Kan jeg spør hvor du har fått tak i de søte nålene? Har lett både på stoff og stil, perlehuset og panduro men kunne ikke finne dem... :( De var jo bare såååå nydelige!! Fargene på muffinsen din var også kjempefine på denne varianten!! Jeg har også prøvd å lage en lignende muffins, fikk inspirasjon hos deg og linket til deg da. Du har utrolig mye fint på bloggen din :) Er innom deg hver dag!! :)

    SvarSlett
  8. 1000 takk for svar!!! Nå ble jeg kjempeglad!!! :) Skal skjekke sweetmemories.no :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails