fredag 29. april 2011

Lenge leve kjærligheten


William + Kate = sant!

Prydeligbloggen viser frem bloggernes brudekjoler i dag, i anledning det kongelige bryllupet, og da tenkte jeg at jeg kunne vise fram min også. Jeg hadde helt angst for å prøve brudekjoler, og var ikke innstilt på å bruke så mange penger på den, siden vi skulle ha et så lite og forholdsvis enkelt bryllup. Jeg fant kjolen på Coast og mamma var med og godkjente den. Den passet perfekt til vårt bryllup, og til den dagen - det ble nemlig over 30 grader! Mannen i dress holdt på å stryke med, stakkars:)


Bildene er tatt på Fornæs strand i Danmark. Vi giftet oss i samme kirke som mine foreldre giftet seg i, og hvor søsteren min også er døpt, og vi hadde bryllupsfesten på gården til mormor og morfar.


Skoene mine elsket jeg! Og som forventet hadde jeg gnagsår allerede etter vielsen... Det ble til at jeg gikk barbeint resten av dagen:) Ikke så gode å gå i altså, men absolutt sukkertøy for øyet!


Ha en strålende fredag og en fin helg:)

7 kommentarer:

  1. Hurra! Endelig kom bildet jeg har hatt så lyst til å se nærmere på :) Så utrolig flott bilde!! Og nyydelige sko :)

    SvarSlett
  2. Nydelig kjole og sko!! Dere ser lykkelige ut:)

    SvarSlett
  3. FOR en nydelig kjole! Virkelig slik jeg liker det. Ikke helt for disse marengskjolene jeg.

    Skoene var også helt smelt! Har noen som er ganske like, både i utseende og passform...

    SvarSlett
  4. Jaaa, ikke sant? Har falt helt for den og kommer nok til å gå for den! Din var jo også helt nydelig, virkelig i min gate! Synes de korte er de aller fineste! :) Har som Stine alltid hatt lyst til å se nærmere på det vakre bildet! :)

    SvarSlett
  5. Jättefint kort och underbar klänning.

    /Mia

    SvarSlett
  6. Sikke skønne billeder. Hvor ser I dejlige ud.

    SvarSlett
  7. Underbara bilder! Både kjolen, skorna och brudparet är jättevackra!
    /Ann-Britt

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails