mandag 20. september 2010

En bitte liten 24timers gi-bort!

Jeg har bestemt meg for å gi bort en av vimpelrekkene med hekleblomster på! Fant ut at jeg strengt tatt ikke trengte å ha 3 nesten helt like... Så da kan en bli din om du legger inn en kommentar under dette innlegget:) Jeg trekker en heldig vinner om et døgn, så heng på om du vil være med! Vinneren kan velge mellom den med gult eller rosa bånd! For flere og mer detaljerte bilder, se forrige innlegg.



Da jeg hentet Jesper i barnehagen fikk jeg beskjed om at han hadde vært litt lei seg og utilpass på formiddagen i dag. Synes det var litt rart siden vi faktisk måtte VEKKE HAN kl. 08! Det skjer så sjelden at det faktisk måtte dokumenteres! Her er han - syvsoveren min:)


Men da jeg badet ham i kveld tror jeg at jeg fant grunnen til gråten! Han hadde nemlig et stort bitemerke på den ene underarmen! Uff og huff! Slikt gjør litt vondt i mamma-hjertet, uansett hvor stor barnehagefan jeg nå er...:(

26 kommentarer:

  1. Huff, ikke gøy med bitemerke - har opplevd det sjøl...
    Men jeg er mer enn gjerne med på giveaway - synes jo de vimplene var så flotte! Ønsker gjerne den med gult bånd!

    SvarSlett
  2. Åja! Jeg vil veldig gjerne være med!Begge var veldig fine, vanskelig å velge....men tror jeg helst vil ha den med gult bånd hvis jeg skulle være så heldig å vinne :-)

    SvarSlett
  3. Smukke ranker! Jeg vil vældig gerne deltage i lodtrækningen! :o)

    SvarSlett
  4. Jeg vil være med!!!Flotte vimpelrekker!Like fint med gult og rosa, så det blir elle melle:)
    For et koselig sovebilde av en nydelig gutt, det er så fantastisk å se på barn som sover...Uff, skjønner at det var vemmelig å se det bitemerket, det er nok vondt i alle mammahjerter da ja..Heldigvis er nok barna mer robuste enn oss, he he.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Jeg vil også gjerne være med :-) Synes begge var kjempefine, men kanskje særlig den med gult bånd.

    Uff, ikke noe gøy det med bitemerket, håper dere slipper å oppleve det igjen.

    SvarSlett
  6. Uff da...skjønner godt at det gjør vondt i mammahjertet!!!

    Jeg vil veldig gjerne være med på vimpen-gi-bort'en :)

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  7. Uff da, bitemerke stakkar :o(

    Give Away e eg med på da, med så flotte vimpler!! Like fine begge 2 :o)

    Flotte innlegg nedover her som eg har gått glipp av ser eg. Travelt å værr i Blogglandia når det e så møkje en gjerne vil følge med på ;o)

    Dei 2 tapetene du har bestilt har eg og i hus faktsisk + mange flere, tihi :o) Led av beslutningsvegring kan du sei...

    SvarSlett
  8. Næmmen, stakkars liten da! Var det ingen av de voksne som fikk med seg det i bhagen? Uffameg...klart det gjør vondt å oppdage. Man vil jo så gjerne beskytte de små fra alt mulig sånt!!

    Vimplene dine er nydelige og jeg vil såklart gjerne være med i trekningen din om å vinne en sånn. Får jeg velge, tar jeg gjerne en med gult bånd. Spennende! Fortsatt fin uke til deg. Klem fra meg.

    SvarSlett
  9. Sikler etter en vimpelrekke jeg også Sisselmor, siden jeg for tiden har null tid til å sy selv! Mathias syns de hekleblomstene var superfine, hehe fant gutten på gulvet mens han pent la den ene blomsten etter den andre og sa ''seee'' :) stor klem

    SvarSlett
  10. Stakkars gutten, sånt er ikke godt nei!
    Og vimpelen var strålende, henger meg på jeg;) Leser bloggen din daglig nå!

    SvarSlett
  11. Stakkars liten da... ikke så greit alltid, nei!

    Jeg blir gjerne med på give away, vimplene var skjønne!! Tar den rosa hvis jeg vinner :) Krysse krysse fingre og tær!
    Ha en fin kveld!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  12. Huff, jeg har opplevd både at en av snuppene har blitt bitt, og fått høre at hun har bite et annet barn. Jeg vet nesten ikke hva jeg synes var værst... det er gjerne en fase noen barn har, at de biter, og ikke nødvendigvis i sinne heller. Men vondt er det uansett!

    Jeg pynter gjerne opp med en av de nydelige vimplene! :-)

    SvarSlett
  13. Ååå stakkars liten :(

    Jeg vil gjerne være med, og håper jeg vinner....kanskje den rosa?

    SvarSlett
  14. Hei på dere;)så koselig sove-bilde av Jespersen;)men stakkars da;( ikke hyggelig med biting;(da skulle jeg vært der med FY-fingeren min;)knus fra Lille my randi;)

    SvarSlett
  15. Stakkars Jespergutten :( Jeg fikk vondt langt inn i tantehjertet! Der har han sittet og vært lei seg og så har ingen skjønt noen ting. Får håpe han biter tilbake i morra!! ;)

    Kjempe fine vimpler! Jeg har mest lyst på en med gult bånd! :)

    SvarSlett
  16. Auda! Ikke rart lille venn gråt så sårt da.. Uff. Det er ikke alt de voksne kan få med seg i barnehagen heller, men det er jo rart han ikke har satt i et skikkelig vræl..? Blåse godt, og stelle pent. :)

    Så glad for at jeg surfer litt i natten nå, for denne hadde vært super på tantebarnet mitt sitt soverom. Skulle jeg være så heldig, ønsker jeg den med rosa bånd. :)

    Nattlig hilsen fra Huldra

    SvarSlett
  17. Hiver meg med. Jeg satser på vimpelrekke med rosa bånd.

    Hilsen Fama

    mail: anihaarb@online.no

    SvarSlett
  18. Så herlig vimpelrekke -jeg er gjerne med. Jeg har en jente som elsker rosa og en som elsker gult -så hvilken som helst av dem hadde gjort susen :)

    Uffa, skjønner det stikker med bitemerke.. Ikke noe kos, men tenker han er på topp og happy igjen idag :)

    Likte Flower Power Innlegget ditt under. Av og til vil vi litt FOR mye.. Men LEKKERT!!!

    Ha en super dag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  19. Hei !!
    Jeg vil så klart prøve lykken !!
    Flott blogg du har !!
    Klem fra Cecilie

    SvarSlett
  20. Hei
    Vil gjerne være med i trekningen :D
    /myr

    SvarSlett
  21. Ja. Børnehaveverden kan være en barsk verden. Men de er heldigvis hurtige til at være oppe og gå igen.

    Heskey Vil gerne være en del af dit fine flag- slyngtråd giveaway . De vil lyse op Dejligt herhjemme .
    Goddag

    SvarSlett
  22. nå skulle jeg inn å sjekke om det hadde vært trekning, så ser jeg at kommentaren min ikke ble registrert i går....yyiiikes...KLART jeg vil være med i loddtrekningen!!! Om jeg skulle være så heldig å vinne, tror jeg nok den vimpelen med gult båndt vil passe best her hos oss!!! Å som jeg ønsker meg en vimpelrekke!!

    SvarSlett
  23. Jeg vil gjerne være med...:)

    Stakkars liten gutt da...Fælt når det hender slike ting..!!

    Ha en god dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  24. Så fine vimpler! Jeg vil gjerne være med. Kommer på det samme hvem jeg (eventuelt) vinner, like fine begge to.

    Bitemerker er ikke noe særlig gøy... Håper det går bra med tøffingen din!

    SvarSlett
  25. Så utruleg fine vimplar! Eg likte så godt idèen med å pynte dei med heklaroser - det gjorde susen! ;) Og eg er sikkert på at veslejenta mi ville eeeelske ei slik rekke med rosa band til bursdagen sin.. ;)

    Ellers så var det jo synd med bitinga, da... Eg jobbar i barnehage sjølv, og veit at slikt skjer jo iblant, og at ein som vaksen aller helst skulle vore absolutt til stades heile tida, for å unngå slike episodar. Uheldigvis må merksemda delast med fleire, og eit bitt kan skje overraskande kjapt.. Håpar han slepp å oppleve det fleire gongar, og håpar dei som jobbar der kan ha litt ekstra fokus på det framover. Lukke til!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails