torsdag 9. september 2010

Bestemorskjerf

Høsten nærmer seg sakte, men sikkert. Synes allerede luften har blitt litt skarpere. Så nå er jeg i gang med å forberede familien, mest lillegutt kanskje, på kaldere dager. Foreløpig har det blitt til et heklet skjerf av bestemor-ruter i deilig myk babyull:)
Og gutten er strålende forøyd med det nye tilskuddet til vintergarderoben - til tross for at han nok en gang er syk og nesa renner!




Fargene går i hvitt og turkist. Klarer ikke å se meg mett på den lyse turkise fargen! Jeg må bare finne på flere ting å lage, så jeg får brukt litt mer av den!

Sånn til slutt; jeg har lagt merke til at bloggrollen min ikke alltid oppdaterer seg! Noen som vet hva jeg kan gjøre med det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails