tirsdag 25. mai 2010

Heklede leker:)

Fra første gang jeg så de heklede tingene fra Sebra har jeg vært hodestups forelsket. Jeg kan rett og slett ikke få nok av dem! Drømmen er å kunne lage noe lignende selv en gang, men jeg er ikke der riktig enda...:)

I dag oppdaget jeg også Anne-Claire Petit da jeg var inne og tittet på creakids.dk. Malou, en av eierne, hadde nemlig lagt igjen en kommentar hos meg! Og med så få kommentarer som jeg får, var det nok til å vekke nysgjerrigheten;) Creakids er en dansk nettside, men de sender visst leker til hele verden, og det var absolutt ikke vanskelig å finne noe som fristet!




De øverste bildene er Anne-Claire Petit og lånt fra creakids.dk. De nederste bildene er Sebra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails